۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی تجهیز شد

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: برای استقبال از مهمانان نوروزی ۲۸ پایگاه امداد و نجات با مشارکت ۴۵۶ امدادگر و نجاتگر در استان تجهیز شد.

«حمید محبوبی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر آمادگی کامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمت رسانی امدادی به مسافران نوروزی افزود: در راستای استقبال از مهمانان نوروزی همه امدادگران به صورت آماده باش بوده و در ایام نوروزی همراه مسافران هستند.

وی اظهار کرد: تمامی امدادگران در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در پایگاه های هلال‌احمر آماده خدمات رسانی هستند.

محبوبی در ادامه گفت: از میان امدادگران و نجاتگران آماده برای طرح نوروزی با طی دوره های بازآموزی، ۲۱۳ امدادگر فعال هستند و در صورت نیاز از دیگر امدادگران دعوت فوری می‌شود.

وی یادآور شد: از این میان، ۱۱۸ نفر امدادگر و نجاتگر داوطلب و ۹۵ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان هستند.

محبوبی تاکید کرد :همچنین یک فروند بالگرد امدادی و ۷۴ آمبولانس و خودروی امدادی نیز در این طرح مشارکت دارند تا به فوریت های امدادی میهمانان نوروزی استان پاسخ داده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: استان آذربایجان غربی بعنوان یکی از مناطق گردشگری کشور با دارا بودن دو اثر تاریخی ثبت جهانی یونسکو در شهرستان‌های چالدران و تکاب همچنین به عنوان استانی که با چهار کشور مرز مشترک دارد همه ساله در فصول مختلف میزبان هزاران نفر از گردشگران ایرانی و خارجی است که برای گذران اوقات فراعت و بهره مندی از چشم انداز های بی نظیر طبیعی و تاریخی، این استان را به عنوان مقصد سفر بر می‌گزینند.

۲۸ پایگاه امداد و نجات هلال احمر برای عید نوروز تجهیز شد

محبوبی گفت: این استان در طول سال بخصوص ایام نوروز پذیرای مسافرین داخلی و خارجی است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و از کشورهای دیگر به این استان سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: خدمت رسانی و تمهید شرایط برای حضور بی دغدغه گردشگران مستلزم برنامه هایی است که از ماه ها قبل در کارگروه‌ها و جلسات متعدد کارشناسی در هلال احمر استان نیازسنجی و مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی مستلزم مشارکت موثر و مسوولیت پذیری تمامی دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر استان است، افزود: یکی از سازمان‌هایی که در فرآیند خدمت رسانی به میهمانان استان تقریبا در تمام فصول در آماده‌باش کامل قرار دارد «جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی» است.

محبوبی گفت: هلال احمر آذربایجان غربی یکی از سازمان‌های پیشتاز در استقبال و خدمت رسانی به مسافرین و میهمانان نوروزی است و بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی جمعیت هلال احمر مرکز و همچنین به موجب تدابیر مدیریتی در سطح استان با محوریت استاندار آذربایجان غربی در راستای خدمت رسانی بهینه و تسهیل شرایط برای حضور مسافرین تدوین شده برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha