استاندار: ورود مسافران نوروزی به کردستان ۹ درصد افزایش یافت

 سنندج- ایرنا- استاندار کردستان از افزایش ۹ درصدی سفرها به کردستان تا دومین روز از تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در بازدید سرزده از مرکز مدیریت و پایش راه‌های استان اظهار کرد: همچنین تا کنون ۳۰۰ هزار تردد در جاده‌های کردستان ثبت شده است.

وی در ارتباط با مرکز مدیریت و پایش راه‌های استان هم گفت: وجود مرکزی که داده‌کاوی و تحلیل جامع و کاملی برای مدیریت راه‌های استان و مقابله با سوانح و رویدادها در تمامی ایام به خصوص در مقاطعی چون نوروز و ایام تعطیلات ارائه می‌کند، بسیار ضروری است.

استاندار کردستان ادامه داد: ضرورت وجود چنین مرکزی ما را بر آن می‌دارد تا در راستای تکمیل دوربین‌های پایشگر در سطح جاده‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

زارعی کوشا افزود: در آینده با جامعیت یافتن سامانه، نیاز به نیروی انسانی برطرف می شود و این سامانه بازدارندگی کاملتری ایجاد خواهد کرد که این امر نیز ارتقاء امنیت بار و مسافر را در محورهای اصلی و فرعی به دنبال دارد.

استاندار: ورود مسافران نوروزی به کردستان ۹ درصد افزایش یافت

حضور استاندار کردستان در کمپ پویش سفر ایمن

استاندار کردستان در ادامه بازدیدهای خود امروز در کمپ «پویش سفر ایمن» در گردنه صلوات آباد سنندج حضور یافت و در جریان خدمات و برنامه‌های طراحی شده در این پویش قرار گرفت.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن با اهمیت برشمردن برپایی این کمپین اظهار کرد: بر مبنای تحلیلی که از تصادفات جاده‌ای انجام شده است ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: کمپین سفر ایمن که به ابتکار کردستان و در سال گذشته عملیاتی شد امسال در سراسر کشور فراگیر شده و در استان نیز۲ محل به این طرح اختصاص یافته است.

زارعی کوشا یادآور شد: ایجاد کمپین سفر ایمن، زمینه و انگیزه ای برای مسافران و رانندگان فراهم می کند تا در ۳۰ کیلومتری شهرها استراحت و بعدا ادامه مسیر دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha