۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85064931
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۷هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان همدان پذیرش شدند

همدان-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان تعداد میهمانان فرهنگی پذیرش شده، از اولین روز فعالیت این ستاد تا امروز جمعه در ۱۷ هزار و ۶۸۱ نفرروز است.

محمود نقوی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مهمان فرهنگی در ۱۴۱ مدرسه و هزار و ۲۸۰ اتاق پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه های اسکان گفت: استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارائه‌ خدمات مناسب و رضایت‌مندی مهمانان فرهنگی از اولویت های ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان است.

نقوی یادآور شد: ۲۰ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی آموزش و پرورش استان همدان به عنوان ستاد اسکان مسافران ایجاد و فعال شده است.

وی اظهار داشت: ۶ خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی استان نیز به صورت دایمی آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: ۱۴۲ اتاق ویژه، یک هزار و ۲۹ اتاق الف، ۵۰ اتاق ب و بقیه مکان ها شامل نمازخانه ها، اردوگاه ها و دیگر اماکن در این استان تجهیز شده است.

به گزارش ایرنا، ۳۲ هزار و ۴۳۸ مسافر نوروزی در طول تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ۵۲ هزار و ۸۸۷ نفر در تابستان امسال در مراکز و پایگاه های اقامتی ستاد اسکان فرهنگیان این استان پذیرش و اسکان داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha