۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۲
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85066126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای موسیقی در تفرجگاه‌های لرستان بدون مجوز ارشاد اسلامی ممنوع است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اجرای موسیقی در اماکن و تفرجگاه‌های لرستان بدون دریافت مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع است.

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، منصور احمدی افزود: برخی از نهادها با دعوت از افراد غیرموجه که سابقه خوبی در عرصه موسیقی و فرهنگ ندارند، ترویج‌دهنده ارزش‌های متناقض با ارزش‌های نظام هستند این در حالی است که همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان موجب شده تا اقدامات فرهنگی و قرآنی مختلف در دستور کار قرار بگیرد،.

وی از مسئولان بخش های مختلف خواست در حفظ حرمت و اصالت فرهنگی و مذهبی استان لرستان بیشتر دقت نظر و تدبیر کنند و به شهروندان فرهنگ‌دوست و هنرپرور نیز توصیه کرد در محافل غیرقانونی و ضدارزشی، حضور نیابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: شهرداری ها، بدون دریافت مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری این‌گونه برنامه‌ها پرهیز کنند.

احمدی افزود: شان عرصه فرهنگ باید حفظ شود و دستمایه کسب درآمد اقتصادی به هر قیمتی قرار نگیرد، با وجود آنکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هیچ‌گونه مجوزی برای برگزاری کنسرت و برنامه‌های هنری (جنگ‌های شادی) در ایام ماه مبارک رمضان صادر نکرده است اما اخیرا اجراهای غیرقانونی چند گروه در خرم‌آباد با حاشیه‌هایی همراه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha