۶ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85066237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس اجتماعی اردبیل ۱۲ هزار و ۵۰۰ مشاوره تخصصی ارائه کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: پارسال خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی این استان ۱۲ هزار و ۵۰۰ مداخله تخصصی توسط تیم‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی برای گروه‌های هدف انجام داد.

حامد رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام مشاوران و مددکاران اجتماعی پاسخگوی تماس‌ها بوده و در صورت نیاز به مراجعات حضوری و انجام مداخلات بیشتر به مراجع قانونی و مراکز مشاوره حضوری ارجاع داده شدند.

وی ادامه داد: خط تلفنی اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی، کودک آزاری، همسر آزاری، خشونت، فرار از منزل، کودکان کار و خیابان، اختلافات حاد خانوادگی، افکار یا اقدام به خودکشی است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: در بخش صدای مشاوره (۱۴۸۰) هم تعداد تماس گیرندگان با خط تلفنی۱۴۸۰ در طول سال را در حدود ۲۱ هزار مورد ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۷۵ عنوان مرکز مشاوره عمومی و تخصصی در استان فعالیت می‌کنند و خدمات روان‌شناختی تلفنی در زمینه‌های مختلف اعم از فردی، بین فردی، تحصیلی، خانوادگی، زناشویی، اعتیاد، تربیتی، ازدواج، افسردگی، اضطراب و شغلی ارائه می‌کنند.

وی ساماندهی وضعیت پرسنل نیروهای اورژانس اجتماعی ۱۲۳، تجهیز تیم‌های سیار به وسایل اولیه حفاظتی و امنیتی، تعریف نیروهای اورژانس به‌عنوان ضابطین قضایی، تجهیز و تکمیل ناوگان خودرویی اورژانس در تمامی شهرستان‌های و استان و گسترش تیم‌های سیار را از جمله نیازهای بهزیستی استان در این حوزه ذکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha