نقش سرمایه‌گذاری شهری در تحقق شعار سال و آبادانی شیراز

شیراز-ایرنا- سرمایه‌گذاری و نقش آن در تحقق شعار سال و پیشرفت عمرانی شیراز، محور نشست مدیران شهری این کلانشهر با نماینده ولی فقیه در استان فارس بود که در این نشست بر لزوم همراهی سایر مدیران برای تحقق این هدف تاکید شد.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و قرآن پذیرای مدیران شهری شیراز بود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار رییس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری شیراز بر حرکت و تلاش در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید و سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

اگر مسایل اقتصادی در یک چارچوب کلی حل شود، دیگر مسایل جامعه حل خواهد شد

امام‌جمعه شیراز در این دیدار نوروزی با بیان اینکه شعار سال به‌خوبی مسیر حرکت را تبیین می‌کند، گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت و از بین مسایل مختلف این مسئله اصلی را تاکید کردند و موضوع این است که اگر مسایل اقتصادی در یک چارچوب کلی حل شود، مسایل فرهنگی و دیگر مسایل جامعه نیز حل خواهد شد.

به اعتقاد آیت‌الله دژکام، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و تبیین مسیر حرکت امسال بر همگان لازم است تا از این فرمایش حمایت و در مسیر تحقق آن گام برداشته شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس با تصریح بر مقوله سرمایه‌گذاری بر نقش شهرداری‌ در سرمایه‌گذاری و پیشرفت عمرانی شهر، خواستار همراهی همه مدیران با شهردار شیراز در این امر خطیر و پیشبرد امور عمرانی این کلانشهر شد.

مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تبریک سال نو اظهار امیدواری کرد که سالی پر خیر و برکتی برای ایران اسلامی و شهروندان شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) و به فرموده رهبر معظم انقلاب سال شیرینی برای همه امت اسلام باشد.

بخشی خصوصی را باید با اقدامات زیربنایی به سرمایه‌گذاری در شیراز تشویق کرد

شهردار شیراز نیز با اشاره به شعار سال و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اظهارکرد: باید با اقدامات زیربنایی سعی کنیم تا بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این کلانشهر تشویق کرد.

محمدحسن اسدی به اقدامات سال گذشته مدیریت شهری نیز اشاره و بیان کرد: بودجه متمم سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۸هزار میلیارد تومان بود که این توفیق خوبی بود که در یکسال بودجه ۳۰۰ درصد رشد کند و از بودجه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان به این رقم برسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته فاز نخست خط ۲ مترو به بهره‌برداری رسید و فاز دوم خط ۲ و خط سه نیز مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: سال گذشته عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی را آغاز کرده‌ایم که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن‌ها و تحول در شهر خواهیم بود.

این مقام ارشد مدیریت کلان‌شهر شیراز همچنین به اختصاص سه درصد بودجه به محرومیت‌زدایی و سه درصد بودجه به مسجد و محله وری در سال جدید اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha