۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85067148
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

روزانه تا ۳۰ هزار دستگاه خودرو از کندوان تردد می‌کنند +فیلم

نوشهر- ایرنا - فرمانده پلیس راه کندوان شمار تردد روزانه خودروهای این محور کوهستانی در زمان اجرای طرح نوروزی را از ۲۲ تا ۳۰ هزار دستگاه خودرو اعلام کرد.

سرگرد محمد احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد خودروها در برخی از روزهای تعطیلات نوروزی در این محور پرتردد کشور نیز افزایش می یابد که بی سابقه است.

وی با اشاره به حجم بالای ترافیک با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در این محور، اظهارداشت : بر اساس آمار موجود شمار تردد خودروهای ایام سفر نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بسیار افزایش داشته است.

وی با اشاره به زیبایی جاده چالوس خاطرنشان کرد : جنگل های انبوه، رودخانه ها، آب و هوای دلپذیر، کوه های سربه فلک کشیده و سرسبز جاده چالوس باعث شده نام این جاده در فهرست ۱۰ منطقه گردشگری جهان قرار گیرد و همین شکوه و زیبایی این جاده را به یکی از پرترددترین محورهای ارتباطی کشور بدل کرده است.
فرمانده پلیس راه کندوان در خصوص وضعیت اکنون تردد این محور یادآور شد: در زمان حاضر ترافیک محور کندوان پرحجم و روان است و حوصله و صبوری و رعایت توجه به جلو از مصادیق وتکالیف کاربران ترافیک است که از هرگونه تصادفات پیشگیری می شود.

به تاکید وی رسیدگی بیشتر نهادهای مربوط به این محور ملی و بین المللی و حیاتی کشور با هدف خدمات رسانی مطلوب ضروری است.

سرگرد احمدی تصریح کرد: نیروهای پلیس راه محور کندوان در کنار سایر نیروهای خدمات رسان از آغاز تا انجام طرح نوروزی با تمام توان در خدمت مسافران نوروزی بوده است.

وی با اشاره به استمرار ناپایداری جوی در این محور تا اواخر هفته جاری تاکید کرد: مسافران قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

استاندار مازندران از افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: استان در روزهای اخیر پذیرای ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر نوروزی از نقاط مختلف کشور و خارج از ایران بوده است.

سیدمحمود حسینی پور با اشاره به گردشگر پذیر بودن مازندران افزود: مازندران در طول سال و بویژه در دوران پسا کرونا به عنوان تنها استانی بود که بیشترین سفر را در سطح کشور به خود اختصاص داد و تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز باستانی امسال نیز شرایطی را فراهم کرد تا مسافران و گردشگران زیادی این استان را مقصد سفر خود انتخاب کنند.

وی شمار مسافران ثبت شده در نوروز پارسال در مازندران را ۲۰ میلیون مسافر ذکر و اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی امسال شمار مسافران ثبت شده در این استان به ۲۲ میلیون مسافر و گردشگر افزایش یابد که ارایه خدمت به این تعداد مسافر نوروزی نیز تجهیزات و امکانات ملی را می طلبد.

جاده چالوس- کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی مازندران شهرستان چالوس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha