۸ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85067878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۷۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندنگی البرز گفت: تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری ازابتدای طرح نوروزی(۲۵ اسفند ۱۴۰۱) تاکنون در این استان ۷۰ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تصادفات منجر به مصدومیت نیز طی این مدت جرح در استان البرز ۶۵ درصد و تصادفات خسارتی ۱۶ درصد کاهش نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این درحالی است ازابتدای طرح نوروزی تاکنون تردد در معابر درون شهری البرز ۳۰ درصد افزایش یافته است .

رحمتی پور گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی البرز شبانه روز در سطح شهرستانهای این استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس راهور در قالب عوامل پیاده، تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های گشتی موتورسوار و خودرویی به صورت محسوس و نامحسوس، خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات ساکن در سطح شهرستانهای استان البرز حضور فعال و هدفمند خواهند داشت‌ ضمن اینکه معابر درون شهری با نظارت و ثبت تخلفات با دوربین‌های هوشمند انجام می شود.

رحمتی پور افزود: پلیس راهور در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی در سطح شهرستانهای استان حضور داشته و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی خصوصا مرتکبین تخلفات حادثه ساز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

وی از رانندگان خواست ضمن تردد در معابر با سرعت مطمئنه و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اعم از عدم استفاده از تلفن همراه، استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودرو و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از بروز بیش از دو سوم تصادفات پیشگیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha