۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85068795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ بسته غذایی میان نیازمندان ماهنشان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در قالب طرح پویش هلال رحمت در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

حسن شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح پویش هلال رحمت با شعار "نوروز با نوعدوستی، رمضان با مهربانی" برای مشارکت در تامین بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار راه اندازی شده است.

شکری یادآوری کرد: حمایت معیشتی و تامین امنیت غذایی خانواده های کم برخوردار یکی از برنامه های راهبردی جمعیت هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: در سال جدید و همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسته های غذایی از محل کمک های خیران و نیکوکاران داوطلب هلال احمر شهرستان و همکاری خانه هلال کمیته امداد ماهنشان برای خانواده‌های کمتر برخوردار شهری و روستایی تهیه و توزیع شد.

شکری اظهار داشت: هر بسته غذایی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، روغن پخت و پز، رب گوجه فرنگی، ماکارونی سویا، نودالیت مرغ و چهار قلم بهداشتی به ارزش هشت میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بود.

وی اظهار داشت: بسته های غذایی برای خانواده های کم برخوردار در روستاهای سهند علیا، سهند سفلی و در شهر ماهنشان توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: پیش از این نیز در دهه فجر سال گذشته ۱۲۰ بسته غذایی در روستای قره گل این شهرستان توزیع شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha