استاندار فارس: رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی دانش آموزان تقویت شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: در کنار توجه به مسائل آموزشی دانش آموزان، باید رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی آنها هم تقویت شود.

محمد هادی ایمانیه، روز چهارشنبه در جلسه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان در شیراز، این اتحادیه و فعالیتهای آنرا ارزشمند برشمرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای که در گذشته به امضای وزیر آموزش و پرورش رسیده، تامین تجهیزات، ساختمان، وسیله نقلیه و سایر مسائل و موارد مربوط به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی، در حد اختیارات و توان بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.
او ادامه داد: کسانی که به عنوان مُبلُغ به مدارس اعزام می‌شوند باید تسلط کاملی به مسائل پرورشی، روانشناسی، مدیریت و جامعه شناسی داشته باشند و در کنار این از ظرفیت سایر مجموعه ها نیز می‌توانید استفاده کرد.
وی، با اشاره به طرح شهاب (شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) هم گفت: اتحادیه انجمن ‌های اسلامی دانش آموزان با سایر مجموعه‌ها از جمله بنیاد ملی نخبگان که این طرح را اجرا می‌کند هماهنگی لازم را داشته باشد.
استاندار فارس اظهار داشت: استعداد یابی، پرورش خلاقیت و نخبه پروری ارزشمند است اما این مهم زمانی به نتیجه می‌رسد که در جهت احیا و ارتقاء هویت دینی و ملی باشد.

استاندار فارس: رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی دانش آموزان تقویت شود
بازدید استاندار فارس از آسایشگاه سالمندان فرزانگان

استاندار فارس همچنین به مناسبت آغاز سال جدید با حضور در آسایشگاه سالمندان فرزانگان در شیراز از سالمندان این مجموعه دلجویی کرد.
ایمانیه در این بازدید از جمع پرستاران و کارکنان این آسایشگاه نیز حضور یافت و در سخنانی گفت: از جانب پیامبر اکرم (ص) نقل شده که ‘بزرگداشت سالمندان، بزرگداشت خداوند متعال است’.
وی، فعالیت موسس، پرستاران و کادر اجرایی این مجموعه را با ارزش و فارغ از قیمتگذاری برشمرد و ادامه داد: به این خدمت، فی نفسه بعنوان مسائل و موارد مالی و شغل نگاه نکنید، انگیزه و عشق به خدمت رسانی به افرادی که به کمک شما نیاز دارند در نزد خداوند متعال محفوظ است و قطعا بدون پاداش نخواهد بود.

استاندار فارس: رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی دانش آموزان تقویت شود
وی، به سختی های ناشی از این خدمت رسانی هم اشاره کرد و اظهار داشت: باید بین موسسان و کادر اجرایی این مجموعه تعامل، توجه، مراقبت و حسن همکاری وجود داشته باشد چرا که اگر هر طرف به وظایف خود به شکل مطلوب عمل کند در مسیر خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر به سالمندان، زنجیره ای متصل و یکپارچه ایجاد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha