۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۵۴
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85069441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ گروه جهادی ایام عید نوروز در گلستان فعالیت کردند

گرگان- ایرنا- فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ۲ هزار و ۴۵۰ جهادگر در قالب ۲۴۰ گروه جهادی از ۱۵ اسفند سال گذشته فعالیت خود را در مناطق محروم استان آغاز کردند که این حرکت تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی اظهارداشت: ساخت و مرمت خانه محروم، ویزیت رایگان و برپایی کلینیک‌های سیار پزشکی و دامپزشکی، تعمیر خانه بهداشت و ساخت و مرمت مسجد، توزیع بسته معیشتی و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان از جمله خدمات گروه‌های جهادی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مردم مناطق محروم گلستان است.

وی به طرح نهضت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرده و گفت: سال گذشته و به همت جهادگران بسیج سازندگی سپاه گلستان، بیش از هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه نینوا در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا، توانسته خدمات شایسته‌ای را در زمینه‌های مختلف با همت و تلاش گروه‌های جهادی به سرانجام برساند.

ملک‌شاهکوهی ادامه داد: گروه‌های جهادی ظرفیت عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام خامنه‌ای است که با تشکیل بسیج سازندگی این ظرفیت ساماندهی شد و در اختیار محرومان و مستضعفان جامعه قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha