۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85069883
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی شاهرود از نعمت برق برخوردارند

شاهرود - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان از نعمت برق برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد حسینی نژاد روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار شاهرود افزود: بخش اعظمی از انرژی مصرفی تعرفه کشاورزی استان سمنان در شهرستان شاهرود استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در بیشتر نقاط روستاهای شهرستان شاهرود کابل خودنگهدار احداث شده است، ابراز کرد: تلفات شبکه توزیع برق این شهرستان در مقایسه با کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

حسینی نژاد به قطع نشدن برق طی سال ۱۴۰۱ در بخش خانگی اشاره کرد و گفت: این مهم با تلاش و برنامه‌ریزی محقق شد و کاهش خاموشی‌ها رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تاکید کرد: مدیریت مصرف برق برای گذر از اوج بار مصرف در تابستان همکاری دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: پرداخت مطالبات جاری و عقب‌افتاده اداره‌ها، مقوله مهمی است که نیازمند حمایت مسوولان در این زمینه است تا بتوان تعهدات را به موقع اجرایی کرد.

۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی شاهرود از نعمت برق برخوردارند

خدمات شرکت توزیع برق در رفاه شهروندان تاثیر به سزایی دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این نشست گفت: شرکت توزیع برق به عنوان دستگاه خدمت‌رسانی است که یک لحظه وقفه در ارایه خدمات در رفاه مردم تاثیر به سزایی دارد.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه عملکرد شرکت توزیع برق مایه خرسندی و رضایت‌مندی مردم را فراهم کرده است، افزود: پراکندگی روستاها، بیانگر اهتمام تلاشگران صنعت برق به ساکنان روستاها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش روشنایی معابر، اقدامات مناسبی صورت گرفته است و باید نسبت به این مهم، توجه بیشتری صورت گیرد، ابراز کرد: مراقبت از تاسیسات توزیع برق باید در راس امور باشد.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: سرقت این تاسیسات آسیب‌های جبران ناپذیری هم به شرکت توزیع برق و هم به مشترکان وارد می کند.

جلالی ضمن اعلام رضایت از وضعیت وصول مطالبات بخش صنعت شهرستان شاهرود، خواستار تسریع در تسویه حساب اداره‌های دولتی شاهرود با شرکت توزیع برق شد تا خدمات در شهرستان تداوم یابد.

توزیع برق شاهرود به بیش از ۱۰۳ هزار و ۱۱۴ مشترک برق خدمات ارائه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha