۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85198666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ طرح برق‌رسانی شاهرود آماده بهره‌برداری است

۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85198666
۱۱ طرح برق‌رسانی شاهرود آماده بهره‌برداری است

شاهرود - ایرنا - مدیر توزیع برق شاهرود گفت: ۱۱ طرح عمرانی برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال در این شهرستان آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال فرخ زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طرح نصب ۴۵ دستگاه تابلو کنترل پذیری از راه دور جهت تجهیزات هوشمندسازی شبکه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال و طرح نصب یک دستگاه اتوبوستر تثبیت کننده و تقویت ولتاژ با تعویض ۱۹۰ دستگاه تابلو لوازم اندازه‌گیری در راستای اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه به ارزش ۷۸ میلیاد ریال از طرح‌های آماده بهره‌برداری در شهرستان شاهرود است.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح، بهینه‌سازی و تبدیل بیش از ۲۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در شهر و روستاهای شاهرود با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال آماده افتتاح است، ادامه داد: طرح اصلاح، بهینه‌سازی و تبدیل بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای اَبر، قلعه آقا و علی‌آباد این شهرستان با اعتباری معادل پنج میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال، از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت به شمار می‌رود.

فرخ زاده با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه و ساخت با هدف افزایش ظرفیت پست هوایی عمومی در دستور کار است، اظهار کرد: تبدیل ۶۰۰ متر شبکه فشارمتوسط زمینی روغنی به کابل کراس لینک جهت کابل کشی خیابان شهدای روستای ده‌ملا از دیگر طرح‌های آماده افتتاح است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود افزود: طرح‌های ساخت ۲ هزار و ۵۹۵ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و همچنین سه دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۲۷۰ کیلوولت آمپر جهت تامین برق منازل سازمانی و زیرساخت‌های طرح ملی مسکن این شهرستان و شهر بیارجمند با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به پایان رسیده و قابل بهره‌برداری است.

به گزارش ایرنا، این شرکت به بیش از ۱۲۹ هزار مشترک برق در شاهرود و بسطام خدمات ارایه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha