سرمربی تیم گل گهر: قلعه نوعی مدل فوتبال خوبی را  پایه گذاری کرده است

ساری- ایرنا- سرمربی تیم گل گهر سیرجان با اظهار این که آقای قلعه نوعی مدل فوتبال خوبی را در این تیم پایه گذاری کرده است،گفت: همه بازیکنان و کادر فنی تیم از ایشان تشکر می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا , سعید الهویی پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در ساری افزود : قلعه نوعی همواره ترجیح داده که بازی را با نتیجه سه بر دو ببرد تا یک صفر و این شجاعت بازیکنان تیم را در دو سال گذشته بالا برده است.

وی ادامه داد: با توجه به وقفه بازی در لیگ ،اما تیم گل گهر تمرینات مداومی داشته است.

سرمربی تیم گل گهر گفت : کیفیت بازی نساجی را می دانیم و متناسب با آنالیز این تیم ،تمرین مداوم را انجام دادیم .

وی تصریح کرد: نساجی مازندران تیم خوبی است و در ضربات ایستگاهی خوب عمل می کند و در واقع خطرناک است ،اما ما تمرین کردیم.

الهویی بیان است : باید تمام لحظات بازی با توجه به شرایط استادیوم وطنی خوب عمل کنیم ، امیدواریم ما نیز راه پیشرفت و برد های شیرین قلعه نوعی را ادامه بدهیم.

وی گفت؛ فردا با شجاعت و متمرکز مقابل نساجی بازی می کنیم.

وی با بیان این که به جز یک بازیکن همه بازیکنان تیم گل گهر در اختیار کادر هستند ، گفت : تیم از فرم و شرایط خوبی برای بازی فردا مقابل نساجی دارد.

تیم های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه ۱۱ فروردین ماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال نساجی مازندران فردا جمعه در دیداری حساس و پرهیجان که در حضور هزاران نساجی‌چی مقابل گل گهر در ورزشگاه وطنی برگزار می‌شود، به دنبال تکرار برد دور رفت است تا طلسم باخت و تساوی‌های اخیر خود را پایان دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha