۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85070056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۰۷ هزار خودرو در ایام نوروز وارد سپیدان شدند

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85070056
بیش از ۴۰۷ هزار خودرو در ایام نوروز وارد سپیدان شدند

شیراز- ایرنا- فرماندار سپیدان گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا بامداد دهم فروردین ماه ۱۴۰۲، بیش از۴۰۷ هزار خودرو مسافران نوروزی وارد این شهرستان شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته درصد قابل توجهی افزایش یافته است. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری سپیدان، محمد رضایی پنجشنبه در جلسه مشترک شورای ترافیک، ستاد بحران و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سپیدان با آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان از تلاش و همکاری تمامی عوامل و دستگاه های شهرستان در سال گذشته و ایام نوروز ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و افزود: طبق آمار از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰۷ هزار خودرو وارد شهرستان شدند که مدیریت این موضوع جای تقدیر ویژه دارد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال شرایط در تمامی حوزه بسیار بهتر از سال گذشته بوده است، تصریح کرد:طبق آمارهای دستگاه‌های مربوطه امسال تاکنون تصادف منجر به فوتی در شهرستان گزارش نشده و درصد تصادفات نیز نسبت به سال گذشته کاهش خوبی داشته است.

بیش از ۴۰۷ هزار خودرو در ایام نوروز وارد سپیدان شدند

نماینده عالی دولت در شهرستان سپیدان همچنین با اشاره به اهمیت روزهای باقی مانده از ایام تعطیلات نوروزی،بیان کرد: دو سه روز پایانی تعطیلات نوروز از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مسافران قصد برگشت داشته و خستگی مسافرت نیز وجود دارد لذا یک همت بیشتری را می طلبد که با یک توان دوچندان این دو سه روز پایانی تعطیلات هم به خوبی طی شود و مشکلی در شهرستان نداشته باشیم.

رضایی همچنین با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روزهای آینده تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم در حوزه ستاد بحران توسط اعضا با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

رییس پلیس راه شیراز _سپیدان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت مدیریت و کنترل راه‌ها و تلاش‌های انجام شده در حوزه ترافیکی ارایه کرد.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. این شهرستان با جاذبه‌های گردشگری طبیعی مانند آبشار مارگون و چله‌گاه میزبان گردشگران است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha