۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبر: 85070423
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: رشد تولید بهترین سلاح در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: رشد تولید بهترین سلاح در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است، چراکه اقتصاد، ستون فقرات یک کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید «قاسم میرصادقی» در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته خمین، افزود: استقلال اقتصادی با رشد تولید ملی محقق می‌شود، چراکه برای رفع محرومیت ثروت تولید می‌کند.

وی بیان کرد: استقلال اقتصادی یعنی یک ملت در تلاش اقتصادی وابستگی به دیگر کشورها نداشته باشد.

امام جمعه خمین، اقتصاد و فرهنگ را عرصه‌های مورد چالش و هجمه دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمن شکست خورده در گزینه‌های روی‌میز و ترسان از گزینه نظامی، در سال‌های اخیر جنگ ترکیبی در قالب اقتصاد را به عنوان پیچیده‌ترین جنگ بر کشور تحمیل کرده است.

حجت‌الاسلام میرصادقی عنوان کرد: دشمنان نظام در این راه از پیوست رسانه‌ای برای ایجاد فضای ناامیدی و سیاه‌نمایی در جامعه استفاده کردند.

وی افزود: دشمن با سرمایه‌گذاری رسانه‌ای برای مایوس کردن مردم و تضعیف وضعیت اقتصادی تلاش می‌کند.

خطیب جمعه خمین با اشاره به روز دوازدهم فروردین، اضافه کرد: این روز از بزرگترین مناسبات کشور است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرصادقی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان حرمت دارد و باید حرمت این ماه و روزه‌داران حفظ شود.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، افزود: الوگیری از این امام بزرگ امری ضروری است.

امام جمعه خمین افزود: دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری(س) است، این بانوی بزرگوار جانفشانی‌های بسیاری برای ترویج دین اسلام داشت و اموال خود را برای پیشبرد نهضت جهانی اسلام هزینه کرد.

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت، در جنوب استان مرکزی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha