سه فقره شکایت گردشگران نوروزی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

شهرکرد- ایرنا- رییس گروه مراکز و خدمات گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: سه فقره شکایت از سوی گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان ثبت و دریافت شده است که هم‌اکنون در مرحله رسیدگی قرار دارد.

جواد عبداللهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:از ۱۵ اسفندماه پارسال تا یازدهم فروردین‌ماه امسال۱۸۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری زیرمجموعه این اداره‌کل انجام شد که این بازدیدها از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

وی افزود: برای نظارت‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری ۱۱ گروه مشترک با عضویت نمایندگانی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اماکن عمومی، بهداشت و درمان و تعزیرات حکومتی استان تشکیل و فعال شد.

عبداللهی تصریح کرد: به‌دنبال بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۶ فقره تشویق و ۳۰ فقره تذکر برای فعالان این حوزه صادر شد.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۱۳ هتل، چهار هتل‌آپارتمان، ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی، پنج مرکز تفریحی و سرگرمی، ۵۱ اقامتگاه بوم‌گردی، ۲ مجتمع گردشگری، یک سایت طبیعت‌گردی، ۷۱ خانه مسافر، ۵۵ سرویس بهداشتی، دو اردوگاه گردشگری، ۲ مجتمع بین‌راهی، پنج سفره‌خانه سنتی و چهار رستوران بین‌راهی برای میزبانی از مسافران نوروزی ورودی به استان در نوروز ۱۴۰۲ آماده شده است.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سوم اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۲ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha