مشارکت آگاهانه مردم‌ در ۱۲ فروردین دستهای ناپاک‌ بیگانگان را قطع کرد

رشت _ ایرنا _ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین عنوان کرد: مشارکت آگاهانه و گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود در این‌روز به دخالت‌های بیگانگان پایان داد و دستان ناپاک استکبار جهانی را برای همیشه از میهن اسلامی قطع کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: برگزاری همه‌پرسی با تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) و رای آری ۹۸.۲ درصدی مردم مسلمان و انقلابی ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، همدلی، ولایت‌مداری و اسلام‌خواهی ایرانیان را به منصه ظهور جهانیان رسانید.

در ادامه تاکیدشده‌است: نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری همه‌پرسی در کوتاه‌ترین زمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور بی‌نظیر ملت شریف ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ استقرار یافت و با ارائه الگو و نظامی نوین مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام به جهانیان، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مردم مبارز ایران را تحقق بخشید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه‌ خودتصریح‌کرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور را از وابستگی و مسیر بن‌بست ناشی از سیاست‌های سلطه‌گرانه استکبار جهانی خارج ساخت و آینده تابناک ایران اسلامی مقتدر، شکوفا، توسعه‌یافته و پیشرفته را در سایه حیات طیبه انقلاب اسلامی نوید داد.

در این بیانیه آمده است: امروز ایران اسلامی با گذشت چهل و چهار سال پربرکت از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدایت پیامبرگونه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در تراز حکومت علوی و مهدوی می‌درخشد و با توکل به الطاف الهی و تاسی به تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی در جهان نام گرفته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تضمین سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها به عنوان تنها راه نجات بشریت از منجلاب استکبار، استبداد و استعمار منتج از سیاست‌های شیطانی نظام‌های سیاسی غیراسلامی مطرح شده و با صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان، دشمنان اسلام را از صحنه تحولات راهبردی منطقه و جهان حذف کرده و اکنون اقتدار و صلابتی فراتر از اراده ابرقدرت‌های شرق و غرب را برای ملت شریف ایران رقم زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha