۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85070885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای سرد تا دوشنبه در استان زنجان ماندگار است

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبر: 85070885
هوای سرد تا دوشنبه در استان زنجان ماندگار است

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: تا روز دوشنبه هفته جاری، هوای سرد در این استان حاکم است و کشاورزان و باغداران باید اقدامات حفاظتی را برای مراقبت از محصولات انجام دهند.

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای منفی پنج درجه در شهر ارمغانخانه زنجان به ثبت رسید و تا صبح فردا نیز دمای زیر صفر را در مناطق مختلف استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته جاری بارش باران را در استان نخواهیم داشت، اظهار کرد: از روز دوشنبه از سرمای هوا در استان کاسته می شود و هوا گرم خواهد شد.

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه وضعیت جوی غالب در استان در زمان حاضر آسمانی نیمه ابری و غبارآلود همراه با وزش باد شدید است، گفت: احتمال بارش های پراکنده به صورت باران و برف در سطح استان وجود دارد ولی از فردا سامانه بارشی به طور کامل از استان خارج می شود.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha