۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85071182
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و کولاک موضعی، برخی راه‌های زنجان را فرا گرفت

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون در مسیرهای زنجان-دندی، زنجان-طارم و زنجان-تهم-چورزق بارش برف جریان دارد و در محور دندی-تخت سلیمان نیز شاهد کولاک موضعی هستیم.

محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تردد در همه راه های ارتباطی استان جریان دارد و ترافیک نیمه سنگین را در جاده های استان به دلیل موج بازگشت مسافران شاهد هستیم.

وی گفت: طبق پیش بینی هواشناسی استان زنجان توده هوای سرد در این استان تا روز دوشنبه هفته جاری، حاکم است و رانندگان و مسافران باید به این موضوع توجه داشته باشند.

محمدی افزود: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت مدیریت راه ها و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

وی گفت: هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۷۸ دستگاه تردد شمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha