۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85071179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد یک میلیون و ۴۱۷ هزار خودرو در جاده‌های استان یزد

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبر: 85071179
تردد یک میلیون و ۴۱۷ هزار خودرو در جاده‌های استان یزد

یزد- ایرنا- رییس پلیس راه یزد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز (۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱) تاکنون با ۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، یک میلیون و ۴۱۷ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

سرهنگ رحیم حاجی ده‌آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت به علت حوادثی رانندگی واژگونی، سرعت و سبقت بی جا و خواب آلودگی رانندگان، پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۳۰ نفر نیز زخمی شدند.

وی با بیان اینکه همکاری مردم و رانندگان با ماموران پلیس راه و احترام به مقررات به خصوص در روز ۱۳ نوروز نقش مهمی در کاهش حوادث و خسارات جانی و مالی دارد و اظهار داشت: تا پایان روز ۱۳ نوروز تردد کامیون و اتوبوس و همچنین موتورسیکلت در جاده‌های منتهی به مناطق روستایی و ییلاقات استان ممنوع و متخلفان اعمال قانون می‌شوند.

تردد یک میلیون و ۴۱۷ هزار خودرو در جاده‌های استان یزد

حاجی ده آبادی ادامه داد: در جاده‌های اصلی کشور و به تبع آن در استان یزد تردد تمامی ناوگان سنگین به جزء وسایل حامل مواد سوختی، بهداشتی و فاسد شدنی ممنوع است و از آنها جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در پایان روز ۱۲ و در روز ۱۳ فروردین، تردد وسایل نقلیه در سطح جاده‌های استان افزایش پیدا می‌کند از مسافران و رانندگان خواست با حوصله و سرعت مطمئن حرکت کنند.

طبق آمارهای ارائه شده روزانه ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های برون شهری استان یزد تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha