۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85071247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعامل خوبی برای ارائه خدمات‌ سفر در خراسان جنوبی وجود دارد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تعامل و همکاری خوب مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان شاهد خدمات‌دهی مناسبی به مسافران نوروزی در فضای معنوی ماه رمضان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت روز شنبه در حاشیه بازدید میدانی از ایستگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌های بشرویه و طبس در جمع خبرنگاران افزود: ‌رضایت نسبی مسافران نیز نشان دهنده خدمات‌دهی مناسب عوامل اجرایی و امدادی ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

وی گفت: امروز در ادامه بازدید و رصد میدانی که از مجموعه دستگاه‌های اجرایی فعال در ستاد خدمات سفرهای نوروزی انجام شد ابتدا در شهرستان بشرویه حضور یافتیم و سپس با همراهی امام جمعه و فرماندار در طبس بودیم که آمادگی خوب و کامل در ۲ شهرستان مشاهده شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به تعامل مدیران با محوریت فرماندار و حمایت‌های پدرانه و معنوی امام جمعه طبس در این شهرستان خدمات‌رسانی خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: همچنین ضمن زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس، دیدارهای چهره به چهره با مردم انجام شد و ایستگاه‌های نوروزی پیرامون امامزاده فضای شاد و معنوی برای مسافران ایجاد کرده که رضایت گردشگران و زائران را به همراه داشته است.

قناعت عنوان کرد: این موضوعات نشان می‌دهد که تمام هم و غم مدیران استان بر خدمات‌دهی مناسب به مسافران نوروزی است.

وی به بازدید از فرودگاه و راه‌آهن طبس اشاره کرد و گفت: محوطه‌ای در ایستگاه راه‌آهن طبس به مساحت هشت هزار متر مربع در چند روز اخیر با هزینه‌کرد ۲ میلیارد تومان اعتبار آسفالت شده که رضایت خوبی برای مسافران ایجاد کرده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: با توجه به دینمداری و تعصبات مذهبی در خراسان جنوبی امید است همه مسافران شئونات ماه مبارک رمضان را در این استان رعایت کنند.

وی گفت: حضور در طبیعت به مناسبت ۱۳ فروردین مورد توجه شهروندان است که انتظار می‌رود همچون گذشته در حفظ و نگهداشت طبیعت اهتمام شود تا شاهد آسیب و ضرر و زیان به محیط زیست و منابع طبیعی نباشیم.

قناعت ادامه داد: پروژه روشنایی باند فرودگاه طبس نیز امروز مورد بازدید قرار گرفت و در آینده نزدیک با حضور مهمان ویژه افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ۲ خط پروازی برای روزهای چهارشنبه و جمعه به فرودگاه طبس اضافه شده است.

استاندار خراسان جنوبی امروز در ادامه برنامه‌های نظارتی خود در نوروز امسال به شهرستان‌های بشرویه و طبس رفت و از سه راهی شهید زارع به عنوان یکی از نقاط پرتردد استان بازدید کرد.

در این بازدید، مباحث مربوط به زیرساخت‌ها و تامین آب آشامیدنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان بشرویه، اورژانس شهرستان فردوس همچنین مجتمع در حال احداث در این مسیر بررسی شد.

بازدید از پلیس راه بشرویه، خداقوت به نیروهای امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و حضور در بازارچه موقت سوغات و صنایع دستی بشرویه همچنین سیاه چادر عشایری که برای استقبال از مسافران نوروزی دایر شده است، از دیگر برنامه‌های قناعت در سفر به شهرستان بشرویه بود.

شهرستان طبس در دوازدهمین روز فروردین، هفتمین مقصد بازدیدهای نظارتی استاندار خراسان جنوبی در ایام نوروز بود و برنامه‌ها از مجتمع بین راهی روستای ده محمد شروع شد.

بررسی تمهیدات انجام شده برای کاهش تصادفات جاده‌ای از اهداف این بازدید بود و استاندار در شهرستان طبس از ایستگاه‌های نوروزی هلال احمر، اورژانس، راهداری، پلیس راه و انتظامی بازدید کرد.

شهرستان خوسف نیز هشتمین مقصد بازدیدهای نوروزی استاندار خراسان جنوبی به منظور بررسی تمهیدات صورت گرفته برای روزهای پایانی تعطیلات نوروز در ایستگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha