طرح جدید ترافیکی در جاده‌های خراسان جنوبی موثر واقع شد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح ویژه ترافیکی و ایمنی از سه روز قبل در جاده‌های استان اجرا شده است و با اجرای این طرح خوشبختانه شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز جمعه در حاشیه بازدید میدانی از ایستگاه‌های ستاد خدمات سفر در شهرستان‌های فردوس و سرایان در جمع خبرنگاران افزود: اگرچه امروز هم متاسفانه حادثه‌ رانندگی در منطقه طبس داشتیم اما در مقایسه با روزهای نخست طرح نوروزی، طی سه روز اخیر تعداد تصادفات فوتی‌ و جرحی در جاده‌های استان کاهش قابل توجهی داشته است.

وی به برگزاری جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری تصادفات استان در اواسط هفته جاری اشاره کرد و گفت: تصمیماتی در آن جلسه اتخاذ و اجرایی شد که اقدامات پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و راهداری در این زمینه قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: با همدلی و پای کار بودن همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با سفر، میزان خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و در روزهای باقیمانده تعطیلات نوروز نیز عزم همه مسوولان بر این است که شرایط سفر ایمن را برای مردم فراهم کنیم.

وی افزود: طی بازدیدهای میدانی از نحوه استقبال و میزبانی از مهمانان نوروزی در سطح استان که در دستور کار قرار دارد امروز از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در شهرستان‌های قاینات، سرایان و فردوس بازدید داشتیم.

قناعت گفت: آمادگی‌های لازم در ۱۱ شهرستان‌ استان خراسان جنوبی برای استقبال از مسافران نوروزی وجود دارد و ستادهای شهرستانی به ریاست فرمانداران قبل از سال نو تشکیل شده که جلسات به طور مرتب در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: در شهرستان فردوس هم براساس گزارش فرماندار و بازدیدهای میدانی که داشتیم خوشبختانه شاهد آمادگی خوب و کامل مدیران شهرستان برای میزبانی خوب از گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

استاندار خراسان جنوبی روز جمعه دومین بار در نوروز امسال برای بررسی فعالیت پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، ایستگاه‌های ستاد خدمات سفر و رصد آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی به شهرستان قاینات سفر کرد و در ادامه این سفر در نماز جمعه شهر قاین حضور یافت.

شهرستان‌های سرایان و فردوس مقصد بعدی قناعت و هیات همراه در یازدهمین روز فروردین برای بررسی میدانی آخرین وضعیت ایستگاه‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی و تمهیدات ترافیکی بود.

قناعت همچنین امشب به منظور دیدار با روحانیون و فضلای شهرستان‌های فردوس، سرایان و بشرویه در مهدیه شهر فردوس حضور یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha