۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85071582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت تسهیلات هدفمند و مطابق بر نیازهای واقعی ضامن رشد تولید است

زنجان – ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات هدفمند و مطابق بر نیازهای واقعی تولیدکنندگان، ضامن رشد تولید است که امسال در دستور کار شبکه بانکی استان قرار دارد.

عبدالرضا خاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش بانک ها در رشد و رونق تولید اشاره کرد و افزود: امروزه اقتصاد بانک محور به مساله اصلی کشور تبدیل شده، از این جهت، نقش آفرینی بانک ها در این حوزه بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی در کشور بر عهده بانک ها است، اظهار کرد: در سال گذشته شبکه بانکی استان زنجان اراده جدی خود را برای حمایت از تولید در استان نشان داد و این موضوع در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشهود بود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: طی سال گذشته حدود ۳۴ درصد از تسهیلات شبکه بانکی استان در بخش صنعت و معدن، ۲۵ درصد در بخش خدمات و بازرگانی و حدود ۱۳ درصد نیز در بخش کشاورزی بود و مابقی نیز به تسهیلات مسکن، وام های قرض الحسنه و تسهیلات تکلیفی اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز همت شبکه بانکی استان بر رفع مشکلات و مسائل حوزه تولید متمرکز خواهد بود و امیدواریم بتوانیم در این زمینه نمره قبولی بگیریم.

۱۴ بانک دولتی در استان زنجان عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌ها هستند و ۱۷ بانک خصوصی نیز در استان زنجان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha