۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85072390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران بدنسازی زنجان پارسال ۱۵ نشان بین المللی کسب کردند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: ورزشکاران این هیات در سال گذشته سه نشان مسابقات جهانی ۲۰۲۲، پنج نشان طلای مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی ۲۰۲۳ امارات و هفت نشان رنگارنگ مسابقات مستر یونیورس را به دست آوردند.

علی شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران این هیات در سال گذشته همچنین در بخش مسابقات کشوری پرورش اندام، فیتنس و پرس سینه مردان و زنان ۲۸ مدال کسب کردند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران پرورش اندام استان در این مدت در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور در بخش مردان به میزبانی استان گیلان به چهار نشان و در بخش بانوان به میزبانی استان خوزستان به پنج نشان دست یافتند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان به میزبانی استان از مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های کشور در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان اشاره کرد و گفت: این هیات ورزشی پارسال ۱۰ عنوان اعزام به مسابقات ورزشی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

وی همچنین برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان، تجلیل از مربیان بانوان، عیادت از ورزشکاران هیات و کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی را بخشی از فعالیت های فرهنگی این هیات ورزشی در سال گذشته اعلام کرد و گفت: در این مدت، ۱۷ دوره آموزشی مختلف در راستای ارتقای سطح علمی ورزشکاران، مربیان و داوران ذیل کمیته آموزش برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha