۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85072825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرقدس: در محیط های علمی از ظرفیت صنایع برای تحقق شعار سال استفاده کنیم

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرستان قدس گفت: در سال پیش رو به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید نقش آفرین باشیم، بنابراین باید در محیط‌های علمی در راستای افزایش تولید با بهره‌گیری از عنصر تجارسازی و استفاده از ظرفیت صنایع فعالیت کنیم.

به گزارش ایرنا، وحید گلی کانی روز سه شنبه در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اظهار داشت: دشمنان از تفکر و فضای علمی جامعه ایرانی ترس و واهمه دارند بنابراین باید برای تقویت این حوزه فعالیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای محیط دانشگاهی ما هدف‌های زیادی را برنامه‌ریزی کرده است؛ چراکه از تفکر و فضای علمی جامعه ایرانی اسلامی در دانشگاها و دیگر محیط‌های علمی واهمه دارد.

این مسئول افزود: در حال حاضر با بهره‌گیری از علم و تبدیل آن به تکنولوژی، رشد و توسعه، موفقیت‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف کسب کرده‌ایم به طوری که در موفقیت کشورهای مختلف نیز ردپایی از جوانان ایرانی که بنابر تصمیم‌گیری‌ها و شرایط گذشته از کشور رفته‌اند، قابل مشاهده است.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: دشمن به دنبال خدشه به جایگاه علمی جمهوری اسلامی است ، به طوری که جنگ ترکیبی و شناختی را در محیط های علمی برنامه‌ریزی و اجرا کرده، بنابراین رسالت ما نیز در این حوزه سنگین است و می‌بایست هوشمندانه عمل کنیم.
وی اضافه کرد: موضوع حال حاضر، بحث نماد علمی است و همه قشرهای جامعه از یک فرد فرهنگی و علمی در حوزه‌های اجتماعی، خانوادگی و دیگر حوزه‌ها انتظار دارند، بنابراین در محیط دانشگاهی نسل‌های آینده را باید مطابق با شاخص‌های ایرانی و اسلامی با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب تربیت کرد.
این مسئول گفت: یکی از ضرورت ها تربیت نسل‌هایی مطابق با معیارهای مربوطه وجود اساتیدی است که بتواند مصداق دانشگاه اسلامی را یدک بکشند، باتوجه به ارتباط مسقیمی که با دانشجویان دارند نقش مطلوبی را ایفا می‌کنند.

شهرستان قدس در غرب پایتخت در همسایگی شهریار و در مسیر جاده قدیم کرج (کیلومتر ۱۸) واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha