۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85073168
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

زمان جدید مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم گلستان اعلام شد

گرگان - ایرنا - ستاد مردمی برگزاری مراسم استقبال از شهید مدافع حرم گلستان، زمان جدید مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی را اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا براساس این اصلاحیه، مراسم استقبال و وداع با شهید مهقانی ساعت ۲۰:۳۰ امروز سه‌شنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) سپاه نینوا گرگان برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مهقانی‌جعفرآبادی صبح فردا چهارشنبه از حسینیه عاشقان ثارالله گرگان تا چهار راه خیابان شهدای این شهر برگزار می‌شود.

مراسم استقبال و وداع در فاضل‌آباد هم ساعت ۲۰ فردا چهارشنبه از ابتدای خیابان رحمت آباد، مسجد جامع خواهد بود و مراسم تشییع ساعت ۹ صبح پنجشنبه از مسجد المهدی (عج) فاضل‌آباد به سمت گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

مراسم پیکر شهید مهقانی ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه در گلزار شهدای امامزاده الازمن شهرستان علی آبادکتول به خاک سپرده خواهد شد.

زمان جدید مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم گلستان اعلام شد

شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است.

این شهید ۳۲ ساله که برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه حضور داشت شامگاه جمعه ۱۱ فروردین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مقر مستشاری ایران در سوریه مجروح شد و به دلیل شدت جراحات به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

از شهید مقداد مهقانی‌جعفرآبادی یک‌ فرزند پسر ۲ ساله به یادگار مانده است.

مطابق داده‌ دستگاه‌های مرتبط در گلستان، نزدیک به ۳۳ هزار رزمنده از این استان در جنگ تحمیلی شرکت داشتند و نیز این استان شمالی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۴ هزار شهید تقدیم کرده و افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و هزار و ۱۷۸ آزاده دارد و همچنین هم اکنون پیکر پاک و مطهر ۱۴۰ تن از شهدای گمنام در ۵۴ نقطه گلستان در خاک استان حضور دارند و ۲۲۰ شهید گلستان در حال حاضر مفقودالاثر و جاویدالاثر هستند.

اگر تو نبودی وطن بهار نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha