مشکلات اساسی فارس در دور دوم سفر رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: در دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور به استان که ممکن است نیمه نخست امسال انجام شود، مسایل و مشکلات اساسی استان طرح و دنبال خواهد شد.

محمود رضایی کوچی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های تخصصی، شوراهای راهبردی و مدیران اجرایی و کادر حوزه عمرانی موظف شده اند که مشکلات اساسی استان را در حوزه های مختلف شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر تمامی حوزه ها از جمله بهداشت و درمان، آب، گاز، راه و راه آهن، مسکن و بهسازی روستایی به عنوان اولویت های مهم دنبال خواهد شد.

۲ میلیون متر مکعب آسفالت روستاهای فارس در سال ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: در حوزه بهسازی روستایی سال گذشته افزون بر ۲ میلیون متر مربع آسفالت روستایی در اکثر شهرستان های استان داشتیم که اقدامی بی سابقه بود.

رضایی کوچی افزود: در بحث گازرسانی به روستاها و شهرهای کوچک استان و همچنین در حوزه آبرسانی به روستاها پارسال یک اتفاق بی نظیر در استان روی داد.

وی ادامه داد: در سفر دوم علاوه بر پیگیری برای تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام سفر اول، تصویب و تخصیص اعتبار به پروژه‌های اولویت دار جدید در حوزه های مختلف نیز دنبال خواهد شد.

پیگیری مشکلات اساسی استان در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به فارس

تخصیص حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به راه آهن شیراز – بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: در حوزه عمرانی سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم که از جمله می توان به تخصیص حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به راه آهن شیراز – بوشهر به عنوان یک اقدام اساسی اشاره کرد و هم اینک پروژه از سمت ۲ استان در حال اجرا است.

گازرسانی به تمامی شهرهای و روستاهای بالای ۲۰ خانوار فارس در حال اتمام است

رضایی کوچی افزود: در حوزه گازرسانی نیز تمام شهرستان های ما در حال تبدیل شدن به شهرستان سبز هستند و تقریبا گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در حال اتمام است.

وی ادامه داد: در بحث آبرسانی نیز پروژه های بزرگی مانند آبرسانی به منطقه لارستان به ویژه منطقه بیرم و آبرسانی به ۲۰۰ روستای دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

در جریان سفر ۲۲ مهرماه سال ۱۴۰۰ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان فارس در بخش اول ۱۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان به تصویب رسید و در ادامه حدود ۱۸ پروژه نیز در قالب متمم و با اعتباری افزون بر ۸۱۱ میلیارد تومان مصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha