۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85074129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲۶ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل-ایرنا- معاون فنی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۲۶ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در جریان سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا منصور نجف قلی‌زاده در بازدید از محور اردبیل – پارس آباد با اعلام این خبر اظهار کرد: در بازه زمانی۲۴ اسفند۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه جاری یک میلیون و ۳۴۴ هزار تردد درمبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسید.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۶۹۵ هزار تردد در مبادی ورودی و ۶۴۸ هزار تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسید.

نجف‌قلی زاده یادآورشد: در مدت اجرای طرح نوروزی ۲۴۴ هزار تردد در محور اردبیل- سرچم، ۲۶۰هزار تردد در محور نیر- سراب، ۱۱۹ هزار تردد در محور اصلاندوز- کلیبر، ۴۹۰هزار تردد در محور اردبیل - آستارا، ۸۰ هزار تردد در محور خلخال- اسالم و ۱۴۹ هزار تردد نیز در محور مشگین شهر- اهر ثبت شد.

وی گفت: ۷۴ سامانه تردد شمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات،۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در جاده های استان اردبیل نصب و فعال است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس بگیرند و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha