۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85082144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۵ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در راه‌های اردبیل ثبت شد

اردبیل-ایرنا معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: سال گذشته بیش از ۲۵ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد.

به گزارش ایرنا منصور نجفقلی‌زاده در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-سرچم افزود: بیشترین میزان تخلف عدم رعایت فاصله طولی در مدت یاد شده در محورهای اردبیل- آستارا و نیر- اردبیل ثبت شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته همچنین یک میلیون و ۱۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۷۳ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۱۱۲ هزار تخلف در محور اردبیل- سرچم و ۹۵ هزار ترددتخلف سبقت غیرمجاز نیز در محور اسالم -خلخال ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت هشت میلیون و۶۷۴ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های استان خبرداد و افزود:این میزان ۶ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

نجفقلی‌زاده اضافه کرد: سال گذشته ۳۱۸ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور مشگین شهر-کنگرلو،۳۰۸ هزار تخلف در محور گرمی –بیله سوار و ۳۸۲ هزار تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محور بران-قره آغاج ثبت شده است.

وی میانگین سرعت متوسط استان را ۷۶ کیلومتر برشمرد وبیان کرد: انتظار می رود رانندگان جهت حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه قوانین راهور را رعایت کنند.

به گفته معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل نصب شده و فعال است.

نجفقلی زاده از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha