امام جمعه مهریز: روز قدس، محور همگرایی درمحکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها است

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امسال با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز محور و صحنه همگرایی جهان اسلام در محکومیت این جنایات است و با شکوه تر از هر سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس مهریز، با یادآوری فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است، افزود: همه مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می شود را محکوم خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس نیز شاهد حضور گسترده آنان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود.

فرماندار مهریز نیز در این نشست راهپیمایی‌ روز قدس را از رویدادهای مهم دانست که باید هر سال پرشورتر و پرصلابت برگزار شود و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در سه نقطه شهرستان مهریز با تجمیع دهستان خورمیز در حوزه شهری و همچنین در روستاهای منشاد و دهستان بهادران بطور مجزا برگزار می‌شود.

محمد دهقان بنادکی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان شهرستان در برنامه‌های مختلف، فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به شهروندان را خواستار شد و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران برای پوشش مناسب خبری راهپیمایی روز جهانی قدس را مورد تاکید قرار داد.

وی استقرار تیم‌های اورژانس و اورژانس اجتماعی در مسیر راهپیمایی را مورد تاکید قرار داد و از همه اقشار شهرستان بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

امام جمعه مهریز: روز قدس، محور همگرایی درمحکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها است

راهپیمایی روز قدس شهرستان مهریز ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از میدان توحید به سمت میعادگاه نماز جمعه مهریز مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha