۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85076318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از ۸۱ هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه این جمعیت بهره‌مند شدند.

پیام جلالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در بیست و سومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی سال ۱۴۰۲ با شعار "جوانان هلال، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی"، جوانان این جمعیت در ۱۵ پست ثابت و سیار خدمات لازم را ارائه دادند.

وی افزود: این طرح با هدف مشارکت جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه، افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن در ورودی شهرستانها و مسیر های پرتردد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به عملکرد پست‌های جوانان در ایام نوروز، اضافه کرد: در این پست‌ها ۶۹۲ نفر روز فعالیت ثبت شد و خدماتی مانند بهره‌مندی بیش از سه هزار و ۳۰۰ کودک از فضای شاد و متنوع دوستدار کودک این پست ها با حضور تیم های سحر ارایه شد.

به گفته وی خدمات امدادی و بشردوستانه در مراکز پر تردد و مکان های تاریخی گردشگری شهرستان ها توسط تیم سحاب به پنج‌هزار و ۴۵۳ نفر و بهره‌مندی سه‌هزار و ۲۲۴ مسافر از خیمه‌های نماز از دیگر این خدمات بود.

جلالی اظهار کرد: مسافران نوروزی، ضمن پیوستن به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) با امضای میثاق‌نامه نسبت به رعایت قوانین رانندگی و داشتن سفری ایمن متعهد شدند و بیش از ۱۱ هزار اقلام فرهنگی و زیست محیطی در این طرح توزیع شد.

وی گفت: در مدت زمان برگزاری طرح در پست‌های ثابت و سیار، مسافران از خدمات آموزشی و مهارتی امدادی توسط مربیان آموزشی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

جلالی با اشاره به فعالیت جوانان در روز ۱۳ فروردین گفت: در روز طبیعت تیم های سحاب با هدف آموزش پویش ۱۰۰×۱۰۰ برای مراقبت از نهال های کاشته شده با شعار" یک روز درختکاری، یک عمر نگهداری"، اقدام به کاشت درخت و پاکسازی محیط زیست کرده و طرح ابتکاری را با توزیع کیسه زباله، هدیه کتاب و اقلام در مقابل تحویل گرفتن سبزه ها اجرا کردند.

جلالی با اشاره به فعالیت جهادی و ارزشمند جوانان و نجاتگران افزود: در ایامی که همه خانواده‌ها در کنار هم بودند نیروهای هلال احمر در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات ارزشمند به هموطنان بودند که جای تقدیر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha