۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۲۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85076342
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش فلسطینیان به عملیات تل‌آویو؛ توانایی مقاومت در ضربه زدن به اشغالگران را نشان داد

تهران- ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین جمعه شب در واکنش به عملیات استشهادی تل‌آویو که یک کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت، اعلام کردند که این عملیات توانایی مقاومت و مردم فلسطین در ضربه زدن به اشغالگران را نشان داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس گفت: عملیات تل آویو نشان دهنده توانایی مقاومت و جوانان آن در ضربه زدن به اشغالگران است.

وی افزود: عملیات برای پاسخ به جنایات اشغالگران در مسجد الاقصی در حال تشدید است و تا زمانی که هیبت رژیم اشغالگر شکسته نشود، متوقف نخواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با تبریک عملیات استشهادی تل آویو تاکید کرد که این عملیات پاسخی مشروع به جنایات و حملات اشغالگران به مردم و مقدسات فلسطینیان است.

کمیته‌های مقاومت مردمی هم در واکنش به عملیات تل آویو اعلام کرده است که عملیات تل‌آویو ضربه‌ای محکم به امنیت (رژیم) اسرائیل و تأییدی بر این است که انتقام الاقصی پایانی نداشته و نخواهد داشت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز گفت که عملیات تل آویو پاسخی طبیعی به جنایات، حملات و تهاجم‌های مکرر اشغالگران به مسجد الاقصی است.

منابع خبری جمعه شب گزارش دادند، در پی عملیات استشهادی در تل آویو، یک نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.

در این عملیات استشهادی، عامل عملیات که گفته شده «یوسف احمد سلیمان ابو جابر» از اهالی «کفر قاسم» (واقع در ۲۰ کیلومتری شرق تل آویو) است، پس از واژگون شدن خودرویش به ضرب گلوله پلیس صهیونیستی به شهادت رسیده است.

رسانه‌های خبری ظهر روز جمعه نیز از کشته شدن ۲ شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی در منطقه غور اردن خبر دادند.

کرانه باختری رود اردن بویژه در طول ماه‌های اخیر شاهد حملات مبارزان فلسطینی علیه صهیونیست‌ها در پاسخ به جنایات آنها علیه ملت فلسطین بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha