۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85076029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: عملیات غور اردن نشان از پاسخ سریع به حملات صهیونیست‌ها دارد

تهران - ایرنا - سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)گفت: عملیات قهرمانانه غور اردن نشان داد که مقاومت به سرعت و در مناطق حساس امنیتی اشغالگران صهیونیست، پاسخ جنایات آنها را می دهد.

به گزارش ایرنا، «محمد حماده» روز جمعه در گفت وگو با رادیو «الاقصی» با نثار درود به جوانان شجاع و دلاور مقاومت که با دفاع جدی خود با حملات رژیم صهیونیستی به غزه مقابله کردند، افزود: مقاومت در قلب مردم ما و اهالی مسجدالاقصی ریشه دارد.

وی افزود: وفاداران به مسجد الاقصی امروز با یک عملیات قهرمانانه در غور اردن، به حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست به غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی پاسخ دادند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با تاکید بر اینکه این جنبش از تجاوزات اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی چشم پوشی نمی‌شود، گفت: مقاومت می‌گوید که مسجد الاقصی خط قرمز است و تمام اقدامات اشغالگران، خرابکاری بیهوده با چاشنی انفجار است.

رسانه‌های خبری ظهر امروز جمعه از کشته شدن ۲ شهرک‌نشین صهیونیست و یک نفر دیگر در جریان یک تیراندازی در منطقه غور اردن خبر دادند.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت که این تیراندازی به سمت یک خودرو در منطقه الحمراء در غور اردن صورت گرفت.

رسانه های رژیم صهیونیستی درباره جزئیات این عملیات گفتند که فلسطینی ها از این خودروی حامل شهرک نشینان سبقت گرفته و سپس به سمت آن تیراندازی کردند که باعث رخ دادن حادثه برای این خودرو شد و در جریان آن دو شهرک نشین کشته و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد.

برپایه این گزارش، تحقیقات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو فلسطینی در این عملیات شرکت داشتند و توانستند از منطقه به سلامت خارج شوند.

کرانه باختری رود اردن بویژه در طول ماههای اخیر شاهد حملات مبارزان فلسطینی علیه صهیونیست ها در پاسخ به جنایات آنها علیه ملت فلسطین بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha