۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85076610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران در سرخس بیش از سه میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند

مشهد-ایرنا- رییس دادگستری شهرستان سرخس گفت: خیران این شهرستان همزمان با ولادت حضرت امام حسن(ع) با حضور در جشن گلریزان آزادی زندانیان، مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی اهدا کردند.

حیدر جهانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور اصناف، معتمدان محلی، ائمه جمعه اهل سنت، شیعه و سران طوائف محلی شهرستان سرخس برگزار شد، با کمک های جمع آوری شده ۲ زندانی به صورت مستقیم در همان مراسم آزاد شدند.

وی بیان کرد: سه نفر دیگر از زندانیان در سرخس با کمکهایی که خیران شهرستان و ستاد دیه استان خراسان رضوی تامین خواهند کرد، به زودی آزاد خواهند شد.

رییس دادگستری شهرستان سرخس بیان داشت: در جشن گلریزان پارسال مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد که مقایسه مبالغ اهدایی امسال حکایت از افزایش ۶ برابری کمک خیران شهرستان در این امر خداپسندانه دارد.

جهانی شمار زندانیان شهرستان سرخس را ۲۱۶ نفر عنوان کرد و گفت: شمار زندانیان جرائم غیرعمد با طلبکاران مالی در این شهرستان پنج نفر می باشد که مجموع بدهکاری آنان به شاکیان بیش از ۱۰ میلیارد ریال است، در صورت تحقق وعده ستاد دیه و خیران با آزادی سه نفر دیگر، همه زندانیان مالی از جرائم غیرعمد آزاد می شوند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری سرخس در ۱۸۵ کیلومتری شرق مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha