۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85076681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۰ پایگاه طرح اکرام ایتام در زنجان دایر شد

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85076681
۲۲۰ پایگاه طرح اکرام ایتام در زنجان دایر شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۲۲۰ پایگاه ثبت نام از خیران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین برپا شده است و تا بیست و سوم ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر در قالب مرکز نیکوکاری و مسجد فعالیت می‌کند.

روح اله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است.

وی گفت: پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تأکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نامگذاری شده است.

این مسوول افزود: هم اکنون ۲۶ هزار و ۶۲۲ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از طرح هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام است، اضافه کرد: هم اکنون چهار هزار و ۴۷۶ فرزند معنوی یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

این مسوول ادامه داد: استان زنجان با همکاری مناسب خیران، رتبه دوم میانگین سرانه دریافتی ایتام از محل کمک خیران و حامیان را دارد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

این مسوول، همچنین به اجرای پویش به عشق علی (ع) در قالب برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: از آغاز هفته اطعام و اکرام ایتام همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه های ثبت نام از خیران برای مشارکت در این طرح در سطح استان دایر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha