۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85077684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ هزار نیازمند کردستانی اطعام شدند

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبر: 85077684
۲۳ هزار نیازمند کردستانی اطعام شدند

سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان و با کمک خیران و نیکوکاران ۲۳ هزار نیازمند در استان اطعام شدند.

به گزارش ایرنا، رضا طوسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی این نهاد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان است و این کار به ۲ روش توزیع غذای گرم و جیره خشک انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۷ آشپزخانه طبخ غذای نیازمندان در سطح استان ایجاد شده و از طریق این آشپزخانه‌ها در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه، بسته بندی و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان ارزش ریالی این تعداد پرس غذای گرم را ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: همچنین از طریق مراکز نیکوکاری در نیمه نخست ماه مبارک رمضان پنج هزار بسته سبد غذایی در قالب جیره خشک به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است.

وی تهیه و توزیع هشت هزار مورد افطاری ساده به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان را از دیگر برنامه های اجرا شده امسال در نیمه نخست ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: بر این اساس در مجموع تعداد افراد نیازمندی که در نیمه نخست ماه مبارک رمضان اطعام شده اند ۲۳ هزار نفر است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برای ۲۵۰ کودک یتیم حامی یابی شده است.

طوسی یادآور شد: خیرانی که تمایل به مشارکت در کمک به نیازمندان را دارند می‌توانند با مراجعه به کلیه مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در سراسر استان کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی اظهار کرد: کد دستوری #۰۸۷۸۸۷۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ برای اهدای کمک به نیازمندان در این ماه مبارک در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha