۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85078222
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

جشنواره لاله ها صدها گردشگر را به البرز کشاند

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85078222
جشنواره لاله ها صدها گردشگر را به البرز کشاند

کرج - ایرنا- عضو شورای شهر کرج اعلام کرد: جذابیت هنری و طبیعی نهمین جشنواره لاله های کرج موجب ورود صدها گردشگر از استان های همجوار البرز به پارک شهید چمران این کلانشهر شده است.

به گزارش ایرنا، مریم قهرمانی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: اکنون این جشنواره به عنوان نماد کلانشهر کرج شناخته می شود و تلاش ها براین است تا در سال های آینده افزون بر پارک شهید چمران در ابعاد کوچکتر در محله های کرج برپا شود.

وی ادامه داد: تلفیق هنر با کاشت گل های لاله در بوستان شهید چمران کرج موجب شد تا نهمین جشنواره لاله ها مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

جشنواره لاله ها هزاران گردشگر را به البرز کشاند

قهرمانی بیان کرد: برپایی این جشنواره به همراه اجرای برنامه های جنبی نقش موثری در معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز و تبدیل این استان به مقصد گردشگری دارد.

نهمین جشنواره لاله های کرج از دهم فروردین ماه توسط شهرداری کرج در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج آغاز به کار کرده و تا اواخر فروردین ماه ادامه دارد.

تبدیل روز فرهنگی کرج به هفته

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ۲۱ فروردین ماه روز فرهنگی کرج گفت: در تلاش هستیم تا این مناسبت به هفته فرهنگی کرج تبدیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به سکونت اقوام مختلف ایرانی در کرج ، باید برنامه های متنوع ، جامع و دربرگیرنده تمام اقوام کشور در محله های این کلانشهر برپا شود.

قهرمانی افزود: برپایی برنامه های فرهنگی و سنتی نقش موثری در ایجاد اتحاد و همدلی بین اقوام ایرانی دارد ضمن آنکه موجب حفظ آداب و رسوم اقوام خواهد شد.

ضرورت اجرای پروژه های عمرانی متناسب با خواست مردم

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اجرای برخی پروژه های عمرانی مانند ساخت همزمان ۲ تقاطع غیر همسطح در بلوار موذن و میدان جمهوری کرج سبب افزایش بار ترافیکی و نارضایتی مردم می شود، گفت : انتظار می رود مدیریت شهری در کنار آسیب شناسی و توجه به پیوست فرهنگی و اقتصادی پروژه ها به موضوعات اجتماعی نیز نگاه کارشناسانه داشته باشد.

قهرمانی افزود: اجرای پروژه های عمرانی باید بنا به درخواست و نیاز شهروندان پیش برود تا نارضایتی ایجاد نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha