۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85078752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناوه: روزجهانی قدس تجلی حمایت‌های مسلمانان جهان از مردم فلسطین است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: روز جهانی قدس از میراث‌های جاودان حضرت امام خمینی (ره ) ، روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و غاصبان رژیم صهیونیستی و تجلی حمایت‌های مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی و بیداری جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان یک مسئله اول جهان است و باید هرچه باشکوهتر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل همزمانی احتمالی با اعلام عید سعید فطر یک هفته زودتر و در روز ۲۵ فروردین برگزار می‌شود، نیازمند است که اطلاع رسانی لازم انجام شود.

فرماندار گناوه بر همکاری همه ادارات با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: مردم این شهرستان با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

وی با قدردانی از خبرنگاران شهرستان در انعکاس مناسبت‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی از آنها خواست پوشش خبری و تصویری مناسب و مطلوبی از راهپیمایی روزجهانی قدس انجام دهند.

فرماندار گناوه: روزجهانی قدس تجلی حمایت‌های مسلمانان جهان از مردم فلسطین است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: روز جهانی قدس امسال با شعار " فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی" متفاوت تر از سال‌های قبل باتوجه به تحرکات منطقه‌ای و اتفاقاتی که توسط رزمندگان جبهه مقاومت در حال جریان بوده ، برگزار خواهد شد.

ضرغام مردانی افزود: امسال از هر زمان دیگری نزدیک به آزادی بیت المقدس هستیم که این ظلم چندین ساله صهیونیست ها با تحولات منطقه‌ای و بین المللی که شاهد آن هستیم و با نویدی که رهبر معظم انقلاب دادند، از سر مردم فلسطین برداشته شود.

وی اظهارکرد: تا کنون ۲ جلسه به منظور هرچه با شکوهتر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان برگزار و تصمیمات و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز ۲۵ فروردین هفته جاری از میدان مرکزی امام آغاز و تا مصلای جمعه با اجرای چندین برنامه به پایان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha