۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبر: 85079608
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نبرد مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جنین + فیلم

تهران - ایرنا- مبارزان فلسطینی امروز سه شنبه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن درگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز سه شنبه از چند محور به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن یورش بردند که با مقاومت گروههای مبارز فلسطینی روبرو شدند.

نظامیان صهیونیست برای بازداشت شهروندان فلسطینی، خانه ماهر ترکمان مجری عملیات اخیر ضد صهیونیستی در منطقه اغوار را در اردوگاه جنین محاصره کردند و با تقویت نیروهای خود در محله های الهدف، الجابریات و اطراف اردوگاه جنین، تک تیراندازان خود را روی بام خانه ها مستقر و برق برخی از حمله ها را قطع کردند و به بعضی از خانه ها یورش بردند. خانواده ماهر ترکمان اعلام کرد که اشغالگران فرزند آنها احمد را بازداشت کردند.

در مقابل، مبارزان فلسطینی نیز با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف اردوگاه جنین با تیراندازی شدید و بمب هدف قرار داده است.

تیپ الشهداء وابسته به گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز از درگیری خود با نظامیان صهیونیست در این اردوگاه خبر داد.

در همین حال، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این یورش، پنج شهروند فلسطینی بازداشت و دو نفر دیگر زخمی شدند.

خانواده ماهر ترکمان اعلام کرد که اشغالگران فرزند آنها احمد را بازداشت کردند.

عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، بشدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha