۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبر: 85080022
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ضیافت آسمانی مردم کرمان در شب قدر ۲۱ رمضان + فیلم

۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبر: 85080022
ضیافت آسمانی مردم کرمان در شب قدر ۲۱ رمضان + فیلم

کرمان - ایرنا - مردم خداجو و مومن کرمان با قرائت قرآن، ادعیه و عزاداری در گلزار شهدا، مصلای امام علی(ع) و مساجد این استان دومین شب قدر را در ۲۱ ماه مبارک رمضان پاس داشتند و به مناجات با خدای خود پرداختند.

به گزارش ایرنا، در جای جای استان پهناور و کلانشهر کرمان چه بسیار روزه دارانی که با عشق و دلدادگی شب را تا سحر با خدای خود خلوت کردند و به نیایش پرداختند.

در شرق شهر کرمان انبوهی از جمعیت روزه‌دار در شب شهادت حضرت علی (ع) در جوار مزار سردار دلها در کوه های صاحب الزمان جمع شدند، عده ای در صحن، برخی در کنار خیابان و حتی میان درختان، هر کس خلوتی برگزیده تا قرآن بر سر بگذارد و طاعت بندگی به جا بیاورد.

مصلای امام علی(ع) نیز، مرکز حضور روزه داران کرمانی شده بود، عده ای در میانه جمعیت و در صحن مصلا نشسته و عده ای در محوطه پیرامونی آن دست به دعا شدند. هر دم به شلوغی جمعیت در این مناطق مذهبی افزوده می شد و مردم آمده بودند تا حاجاتشان را نیز از درگاه الهی طلب کنند.

تکایا، حسینیه‌ها و مساجد محلات دیگر کانون تجمع شب زنده داران قدر در کرمان بود؛ عده ای نیز در منازل خود دست به دعا شدند.

همزمانی ۲۱ رمضان دومین شب از لیالی قدر با شهادت امیرالمومنین علی(ع)، تمامی دلدادگان را در شب نزول قرآن و در ماه بخشش گناهان، به این صحن کشاند، مردمی که در پیشگاه خداوند فریاد الغوث الغوث سر دادند.

ضیافت آسمانی مردم کرمان در شب قدر ۲۱ رمضان + فیلم

شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، شب‌های پرفیض قدر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha