۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۶
کد خبر: 85080587
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

فیلم+ حال و هوای نورانی بیمارستان شفای کرمان در شب قدر

کرمان - ایرنا - فضای بیمارستان شفا در شهر کرمان همزمان با دومین شب قدر و شهادت مولای متقیان علی ابن ابیطالب (ع) بیش از هر زمان دیگری معطر و منور به عطر نورانی قرآن و مناجات برای شفای بیماران شده است.

گزارش ایرنا، در این شب فضای بیمارستان‌های کرمان نیز همچون سایر اماکن مذهبی، مساجد و تکایای این شهر نورانی است، با این تفاوت که اینجا بیمارانی بستری هستند که بیش از هر زمان دیگری امید به شفا و مغفرت خداوند دارند.

هرگوشه کسی قرآن به دست، آغوش به خلوت خویش و دعا گشوده و خواسته ای از معبود دارد. پرستاران بخش اورژانس بیمارستان شفا می گویند که این بیمارستان امشب یکی از پرکارترین شب های خود را سپری می کند اما پرستاران و کادر درمان در عین حال لابه‌لای خدمات رسانی دست به دعا، اعمال شب های قدر را نیز به جا می آورند و برای بیماران شفای عاجل طلب می‌کنند.

وارد بخش ها که می شوی بیمارانی نمایان می شوند که هر کدام دردهایی در جسم دارند، اما نور معنویت تابیده در این نقطه باعث شده که بیماران با هر بیماری فارغ از حال دنیوی خویش، دردها را فراموش کرده و با خدای خود راز و نیاز و مناجات می کنند.

شب از نیمه گذشته، همراهان بیماران نزدیک‌تر می شوند و با نگاهی پر از خواهش از یک شب بندگی پروردگار، از مردم نیز می خواهند که برای شفای عاجل بیماران دعا کنند و از خبرنگار ایرنا می خواهند که صدای آنان باشد.

تلویزیون‌های موجود در اتاق ها و سالن‌های بیمارستان دعای جوشن کبیر پخش می کند و بیمارانی را می‌بینی که دل به معبود سپرده‌اند تا شفای خود را بگیرند.

هرجا دری نیمه باز است، چشمانی گریان در برابر معبود که اشک می ریزد و دست به دعا سپرده است، نمایان‌تر می شود، پیر و جوان، زن و مرد امشب همه خواهان شفا هستند و ظهور امام زمان(عج) را از پیشگاه خدا مطالبه می‌کنند.

خانم دیندار سوپروایزر بخش اورژانس بیمارستان شفا پیش‌تر می رود و توضیح می دهد اینجا بیماران قلب هستند. جلوتر اعصاب و روان و ارتوپدی بستری شده‌اند، کادر درمان شبانه روزی تلاش می‌کنند اما بعضی بیماران را فقط خدا باید شفا دهد؛ هرچه پیش می رویم صدای دعا و قرآن بلندتر می شود.

شفای تمامی بیماران تنها آرزویی است که اغلب مردم ایران و مسلمان جهان در این شب از خداوند طلب می کنند و امید می رود که در شب شهادت امام نخست شیعیان محقق شود.

فیلم+ حال و هوای نورانی بیمارستان شفای کرمان در شب قدر

شب های ۱۹،۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان به عنوان لیالی قدر نامیده شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha