ایرنا رسانه مورد اعتماد حوزه محیط زیست است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) رسانه‌ای قابل اعتماد در همه بخش‌ها بویژه حوزه محیط زیست است.

سعید شهند روز سه‌شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز ارومیه با تاکید بر جایگاه رسانه‌ای ایرنا در کشور اظهار کرد: این خبرگزاری در طول تاریخ رسانه ایران توانسته جایگاه ویژه‌ خود را داشته باشد و از این رو نماد رسانه معتمد در کشور است.

وی با اشاره به تعامل میان خبرگزاری ایرنا و حفاظت محیط زیست افزود: ایرنا در یکسال گذشته به صورت مرتب با پوشش اخبار این حوزه، اخبار امید بخش و امید آفرینی را منعکس کرده است.

شهند با اشاره به انتشار اخبار مرتبط به احیای دریاچه ارومیه از سوی ایرنا ادامه داد: حاشیه‌های خبری بسیاری در حوزه دریاچه ارومیه بود اما خبرگزاری ایرنا با مدیریت صحیح اخبار توانست افکار عمومی را به سمت اخبار درست و واقعی سوق دهد.

ایرنا رسانه مورد اعتماد حوزه محیط زیست است

بیشتر بخوانید:

آب و علوفه کافی برای وحوش جزایر دریاچه ارومیه موجود است

بازگشت زندگی به دریاچه ارومیه (گزارش تصویری)

غروب زیبای نگین آبی آذربایجان در افق قایق سواران + فیلم

روز طبیعت- دریاچه ارومیه (گزارش تصویری)

احیای قایق سواری در دریاچه ارومیه+فیلم

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه همه مردم دوستدار محیط زیست هستند، یادآور شد: وظیفه همگانی در حفاظت محیط زیست است تا ایرانی سرسبز و آباد داشته باشیم.
شهند ضمن قدردانی از اقدامات ایرنا در تعامل به این دستگاه اجرایی، با اهدای تابلو فلامینگو به عنوان نماد دریاچه ارومیه و لوح از زحمات این رسانه تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha