مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مسیرهای راهپیمایی در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۵۲ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه افزود: راهپیمایی در شهر سمنان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلا و شاهرود ساعت ۱۰ از مسجد موسی ابن جعفر(ع) اسلامی به سمت مصلا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا به سمت مصلا، گرمسار ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع و میامی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان بسیج به سمت مصلا برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر ساعت ۱۱ صبح از میدان ولیعصر به سمت حسینیه المهدی (عج)، آرادان ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلا، سرخه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا و بسطام ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلا برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در کلاته خیج دامغان ساعت ۱۱ از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، مجن شاهرود ساعت ۱۱ از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع، بیارجمند شاهرود ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه از میدان قدس به سمت مصلی و رویان شاهرود ساعت ۱۱ از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در ایوانکی گرمسار ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع، شهمیرزاد ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ازمسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره)، درجزین از توابع مهدیشهر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مسجد قائم (عج) به سمت مسجد جامع، لاسجرد از توابع سرخه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای لاسجرد و امیریه از توابع دامغان از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا بعد از اقامه نماز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خرمیان اضافه کرد: راهپیمایی در دیباج دامغان ساعت ۱۱ از مقابل درمانگاه به سمت مصلا و کلاته رودبار دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از گلزار شهدا به سمت مصلا برگزار خواهد شد.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از چهره های برجسته اسلام است با درایت و دوراندیشی این روز را نامگذاری کرد تا ملت‌های مسلمان جهان بعد از یک ماه ضیافت الهی و روزه داری با همبستگی و اتحاد اهمیت روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان نمایش دهند و در برابر ظلم بپاخیزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha