۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۲۰
کد خبر: 85080564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج یک نظرسنجی: از هر ۵ آمریکایی یک نفر خشونت مسلحانه را تجربه کرده است

تهران- ایرنا- بنا به نتایج نظرسنجی تازه بنیاد خانواده کایزر در ایالات متحده، از هر ۵ نفر در آمریکا یک نفر در این کشور با اسلحه تهدید شده و خشونت مسلحانه را تجربه کرده است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از ان بی سی، بنا به نتایج نظرسنجی تازه بنیاد خانواده کایزر، بیش از نیمی از افراد بزرگسال آمریکا می‌گویندکه خودشان و یا یکی از افراد خانواده آنها یک حادثه مرتبط با اسلحه را تجربه کرده‌اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی جدید، این افراد شاهد تیراندازی بوده، با اسلحه گرم تهدید شده و یا در تیراندازی مسلحانه کشته یا زخمی شده‌اند.

۲۱ درصد پرسش شوندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که شخصا توسط اسلحه گرم تهدید شده‌اند. همچنین ۱۹ درصد آنها گفته‌اند که یکی از اعضای خانواده خود را بر اثر تیراندازی مسلحانه از دست داده‌اند.

همچنین ۱۷ درصد پرسش شوندگان گفته‌اند که شخصا دیده‌اند فرد دیگری هدف تیراندازی قرار گرفته است.

این آمار در حالی منتشر می‌شود که روز دوشنبه و در تیراندازی فردی مسلح در شهر لوئیزویل واقع در ایالت کنتاکی، دست‌کم پنج نفر جان باختند و ۹ نفر دیگر زخمی و روانه بیمارستان شدند.

هفته گذشته نیز ۶ نفر که بیشتر آنها نوجوانان کم سن و سال بودند در تیراندازی یکی از دبیرستان‌های کارولینای جنوبی کشته شدند.

ماه گذشته هم فردی مسلح با ورود به یک مدرسه در نشویل ایالت تنسی، شروع به تیراندازی بی هدف کرد و ۶ نفر از جمله سه کودک را به کام مرگ فرستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha