معاون وزیر: مولدسازی مدارس برای آموزش و پرورش سودمند است

سمنان- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو مورد توجه است، زیرا با تولید ارزش افزوده، برای آموزش و پرورش سودمند است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا خان محمدی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان در محل استانداری افزود: مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش موجب ایجاد ارزش افزوده است و در نهایت، دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: از محل مولدسازی مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش می‌توان اعتبار ساخت یک مدرسه چندکلاسه را به اعتبار ساخت یک مجتمع آموزشی افزایش داد.

وی با اشاره به محدودیت و ضوابط اعتبارات افزود: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان، افزود: اولویت نوسازی مدارس در این سفر باید برنامه ریزی و هماهنگی برای جذب اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی استان باشد و با بررسی، هماهنگی و نگاه عادلانه از ظرفیت‌های اعتباری سفر دوم رییس جمهور استفاده شود.

حضور در گلزار شهدای گمنام، دیدار با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در استانو امام جمعه سمنان، دیدار با خیران مدرسه‌ساز، دیدار با خانواده شهید عباس دانشگر، بازدید از طرح‌های آموزشی، ورزشی و پرورشی، بخشی از برنامه‌های سفر یک روزه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به استان سمنان است.

استان سمنان حدود ۱۳۰ هزار دانش آموز در یکهزار واحد آموزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha