۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85081344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتمام پروژه های نیمه تمام سقز و بانه تسریع شود

سنندج-ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سقز و بانه امر ضروری است و انتظار می رود اتمام طرح‌ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

به گزارش ایرنا، بهزاد رحیمی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های بانه و سقز که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان تشکیل شد، از زحمات و تلاش و پای کار بودن مجموعه مدیران استان قدردانی و اظهار کرد: یکی از دغدغه های حوزه انتخابی سقز و بانه، اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱، در حوزه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای حدود ۷۰ درصد تخصیص داشته که اقدام کم سابقه ای است.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت توجه ویژه ای به استان کردستان داشته است و این فرصت مطلوبی برای پیگیری و اتمام پروژه های تاثیرگذار و دارای اولویت استان است.

رحیمی بر تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام شهرهای سقز و بانه از جمله هتل ورزشی و فرودگاه سقز تاکید کرد و گفت: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و انتظار می رود شاهد مشارکت مردم در آن باشیم.

وی با بیان اینکه مردم با کارهای دولت انجام می دهد پای صندوق های رای حاضر می شوند، ادامه داد: ما به دنبال این نیستیم که اجرا و تکمیل پروژه هایی را هدفمند به سمت خود سوق دهیم بلکه دغدغه ما نمایندگان خدمتگزاری به مردم است.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود اعتبارات برای اجرای پروژه ها نه پرداخت دیون و مطالبات اختصاص داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha