۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85081398
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

۷۱ میلیمتر باران در نهاوند ثبت شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85081398
۷۱ میلیمتر باران در نهاوند ثبت شد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان اعلام کرد: بیشترین بارش ها طی این مدت در شهرستان نهاوند با ۷۱ میلیمتر گزارش و ثبت شده است.

روح الله زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده ابری، همراه با بارش پراکنده و خفیف باران در مناطق جنوبی و غربی پیش‌بینی است.

وی میزان بارش باران را در ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی سینا همدان ۱۷ میلیمتر عنوان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی از ظهر امروز پنجشنبه کاهش می یابد، تصریح کرد: با توجه به کاهش دما، انتظار بارش برف در ارتفاعات استان نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: از روز شنبه با خروج این سامانه بارشی، شاهد افت شدید دمای صبحگاهی خواهیم بود.

زاهدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل تپه با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بودند.

وی ادامه داد: دمای بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان پیش بینی کرد: کمینه دمای هوای امشب همدان به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha