۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85081459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر بحران لرستان: با توجه به حجم سنگین بارش ها مشکل خاصی در استان ایجاد نشد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت:با توجه به حجم زیاد بارندگی، تاکنون مشکل خاصی در استان ایجاد نشده و تنها خسارات جزئی در برخی شهرستان‌ها گزارش شده که در حال جمع‌بندی خسارات هستیم.

به گزارش ایرنا "مهدی پازوکی" روز پنجشنبه با بیان اینکه تا حدود ساعت ۲ امروز فعالیت سامانه قوی بارشی در استان ادامه دارد افزود: براین اساس تمام دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان فعالیت سامانه بارشی در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: ساکنان سه روستای کمپ گنجعلی در کوهدشت به هتل گراب منتقل شد و اهالی روستای تنگ محمد حاجی بروجرد و روستای کمندان ازنا نیز بدلیل بروز احتمالی سیل جابجا شده اند.

وی ادامه داد: سه واحد مسکونی نیز در خرم آباد دچار آبگرفتگی شدند که در حال امدارسانی به افراد این منازل هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان همچنین گفت: همه راه‌های اصلی در حال حاضر باز است و بجز مسیر خرم‌آباد - پلدختر که بخاطر جلوگیری از حوادث و ریزش مسدود شده بود در همه مسیرها تردد در جریان است.

وی عنوان کرد: تمام محورهای اماکن گردشگری و اماکن زیارتی با توجه به حجم بالای بارش‌ها و به منظور جلوگیری از حوادث مسدود هستند.

پازوکی همچننی گفت: در حال حاضر در مجموع راه ارتباطی ۲۳ روستا در بخش پاپی شهرستان خرم‌آباد مسدود شده است و عوامل راهداری در حال تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha