۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85081535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - مردم مومن و روزه‌دار گلستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر به ویژه دهه هشتادی و نودی‌های این استان با شور و شوق وصف نشدنی راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا مراسم راهپیمایی روز قدس در ۴۳ نقطه شهری و روستایی استان گلستان برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش مردم گلستان با در دست داشتن پرچم‌های حماس و فلسطین در طول مسیرهای راهپیمایی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف فریاد زدند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم صورت و گونه‌های خود را منقش به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی کرده و برخی دیگر در کف دست خود با خودکار، مطالبی را در خصوص حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نوشته‌اند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران گلستان آغاز شد

همچنین برخی از کودکان و نوجوانان به ویژه پسران تی‌شرت‌هایی منقش به تصاویر شهدای مدافع حرم بر تن کرده تا در این روز نام و یاد آنان را گرامی بدارند.

حضور پرشور نسل جوان اعم از دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز جهانی قدس،جلوه ویژه به این آیین ضد صهیونیستی داده و حضور خانواده معظم ایثارگران به ویژه شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران و مقامات استانی به شکوه این آیین افزوده‌ است.

امسال برای راهپیمایی روز جهانی قدس شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» تعیین شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده روزه‌داران گلستان آغاز شد

در گرگان مرکز استان گلستان، شرکت کنندگان مسیر راهپیمایی را از چهارراه میدان آغاز کرده و قرار است در طول مسیر با گذر از خیابان حضرت امام خمینی (ره) وارد میدان شهرداری شوند.

راهپیمایان گرگان از میدان شهرداری به سمت خیابان شهدا ادامه مسیر تا چهارراه شهدا خواهند داد و از آنجا با ورود به بلوار رسالت، وارد مصلی نماز جمعه خواهند شد.

رصد میدانی خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مردم از دور و نزدیک در تلاش بودند با پای پیاده خود را به ابتدای مراسم برسانند و همگام با هم با جمعیت مملو از شور و اشتیاق مراسم را با شکوه و عظمتی خاص برگزار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha